Ytterdøren er nå på plass, og den var like vakker som jeg husket. Har hatt mareritt om at vi har fått feil dør og feil farge. Men den var helt riktig!
Nå mangler det bare en dørhåndtak og litt lister rundt, så er det klart!
Det har vært kaldt i gangen pga byggedøren, så nå vil det stige enda mer på gradestokken!
Døren nede i kjeller er også satt inn. Helt enkel hvit dør med vindu. Så nå blir det varmere også der.
Gulv er ferdig lagt i hele spisestua. Og det ble så fint! Jeg gikk inn i sokkelesten i går for første gang!
Stekte en pizza i AGA, og vet at jeg kommer til å elske kjøkkenet mitt.
Det blir stort! Barkrakker er også skrudd sammen. Og de passet fint til.
![]() |
| De sier at Aga tiltrekker seg husdyr pga varmen den stråler. Og vi kan bekrefte at det stemmer! :-) Zzzzzzzz! |
Enda sone som neeesten er ferdig! Det føles godt! Gjenstår pittelitt maling på ene veggen opp mot kontorhemsen i spisestua, og lister. Kjøkkenet må få på sokler og lister mot taket så det blir tett.
Huset føles mer og mer helt for hver dag som går.
I dag er det 14 dager til vi må være helt ute av gamlehuset. Det skal bli på hengende håret!
Ikke har vi bad, toaletter eller vann enda... så kryss fingrene.
Jeg går ut i ferie fra mandag, og det hjelper masse.
Ha en fin helg! :)




Fantastisk flott dør!
SvarSlettOg kjøkkenet ser også ut til å bli som en drøm :)
Ha en flott helg :)
Klem fra Ingrid