Den vokser på meg asså! Syns den er kjempe fin.
Og helt tilfeldig, så vil den matche godt med fargen jeg har valgt på ene veggen i gangen, nemlig Oslo.
Den er en av mine favoritter! Og den skal males med Pure & Original.
![]() |
| Gulvet skal legges helt inn til vinduet. Derfor er ikke utforinger og lister kommer på enda. |
![]() |
Alt blir bra til slutt!
Døren rett frem der er walk-in, og den andre er inn til badet.
Nå, er det mat som står for tur! Sulten!


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar