torsdag 23. januar 2014

Da ble det kontorhems!

Dette er vel det eneste vi ikke har vært enig om i hele prosessen!
Og det skal man jaggu ikke klage over. ;-)

Vi har disse to rommene oppe, hvor det ene skulle være kontor og det andre syrom til meg/gjesterom.
På kontoret satte vi inn takvindu, og siden takvinkelen på huset ble såpass lav, får man litt sånn følelse av hems/loft der oppe. Kjempe koselig!
Kontoret er plassert på den siden trappen kommer opp, og mitt rom på andre siden av broen som går i mellom.
Under byggingen har jo disse rommene stått oppe, og må jo si at det gir lys og skikkelig stor romfølelse når man kommer inn. I tillegg er utsikten helt fantastisk der oppe!
Så min kjære samboer ville ha begge rommene åpne, altså ikke vegger, bare rekkverk. Jeg var ikke enig, for jeg mener at når man har gjester, sitter i møte osv så er det veldig greit å kunne lukke en dør etter seg.
Er ikke kult å sove på gjesterommet og ikke ha noen vegger!! Eller dør!

Trappen skal opp på denne veggen og til kanten av broen, kontoret er innenfor.
Og etter mange runder, og "alle" er jo enig med han selvfølgelig, bortsett fra meg! :-D Så blir det nå rekkverk på kontoret, og vegg på rommet MITT! Hi hi!
Og jeg er heeelt enig. Det blir kjempe luftig å ha det åpent på den siden.
Så her er den! Veggen min! Til furterommet mitt. Kunne ikke blitt mer fornøyd!





Sånn så det altså ut i går. 3 uker til vi må være ute herfra... jeeeez.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar