Så det er bare å brette opp armene, for det kommer til å bli mye jobb!
Men det får vi tåle. Vi har jo valgt det selv.
I dag er det 29 dager til vi skal flytte.
Nå er det så hårfint på tidsfrister, og alle som skal levere noe som helst nede i huset nå er nødt til å komme når det er avtalt! Vi har ikke tid til noe forsinkelser.
Det er mye som selvsagt ikke blir ferdig til innflytting.
Siden huset ble solgt med litt kortere overtakelsesfrist enn normalt, så får vi bare leve med det.
Vi har jobbet der nede stort sett hele jula. Stua er nå klar for sparkling, og hobbyrommet har fått tak.
I dag jobber de med resten av ventilasjonanlegget. Det har hemmet oss litt at det ikke var klart.
Vi har ikke fått lagt ferdig tak på soverom og bad blant annet. Ikke bare det, det tar enorm plass også!
Neste uke skal strøm og vann kobles på. Og det blir sendt inn søknad om midlertidig botillatelse.
Så får vi krysse fingrene for at det ikke oppstår noe tull underveis.
Her hjemme har vi så smått begynt å pakke. Eller kaste ting, det er vel mer riktig.
Jeg orker ikke drasse med meg ting vi ikke trenger i nytt hus.
Aller helst skulle jeg pakket sammen alt allerede nå, hater å vente med sånt!
Men får vel drøye det et par uker til.
Godt vi ikke skal flytte så langt! :)
![]() |
| Trinnlydsplater i stua. Dyret skal helst ligge inntil når vi jobber. :-) |


Godt nyttår! Krysser fingrene for at alt går på skinner for dere nå før dere flytter inn:) Vi har jobbet med huset i jula vi også - rettere sagt kjøkken! Nå nærmer det seg helt ferdig, og vi håper at vi innen 2 uker er inne:)
SvarSlettØnsker deg og dine alt godt i det nye året! Klem