Uansett for sent å endre nå. Det er det ikke tid til.
Så det får bare være!
Vi blir sikkert venner til slutt.
Helt umulig å gjengi med det kamera her. For den er enda blåere i virkeligheten.
Igjen, den heter Havbris. Og er malt med Pure Color fra Jotun. Elsker den matte litt støvete finishen.
Og vi har brukt det i hele huset.
I dag var det folk fra Nortrapp på befaring! Og de skal klare å levere hele trappa til vi flytter, selv om tiden ble knapp.
Vi besluttet å la kontoret være åpent, litt som en hems. Med bare rekkverk foran. Det blir kult!
Kan titte ned i spisestua på ene siden , og hallen på andre. Åpent og luftig!
Mens "mitt" rom på den andre siden blir lukket med vegger og dør. Det skal fungere som gjesterom også. Da er det greit å kunne lukke døra bak seg syns jeg.
Et lite forsøk på og illustrere....
Nå er det pizzatime her! Eller rettere sagt, pizzafyll med bunn på! ;-)



Syntes fargen var fin jeg :) Kjempe fin mot de hvite listene! Gleder meg til å se mer! Ha en strålende dag! Klem Anette
SvarSlettTakk, Anette! Jeg tror det blir helt fint asså. Listene hjalp masse, og når seng og andre møbler kommer inn, så blir det nok bra! :)
Slett