mandag 20. januar 2014

Og blått ble det....

Jeg trodde jeg syntes fargen på soverommet var fin. Nå er jeg ikke helt sikker lenger.
Uansett for sent å endre nå. Det er det ikke tid til.
Så det får bare være!
Vi blir sikkert venner til slutt.



Helt umulig å gjengi med det kamera her. For den er enda blåere i virkeligheten.

Igjen, den heter Havbris. Og er malt med Pure Color fra Jotun. Elsker den matte litt støvete finishen.
Og vi har brukt det i hele huset.

I dag var det folk fra Nortrapp på befaring! Og de skal klare å levere hele trappa til vi flytter, selv om tiden ble knapp.
Vi besluttet å la kontoret være åpent, litt som en hems. Med bare rekkverk foran. Det blir kult!
Kan titte ned i spisestua på ene siden , og hallen på andre. Åpent og luftig!
Mens "mitt" rom på den andre siden blir lukket med vegger og dør. Det skal fungere som gjesterom også. Da er det greit å kunne lukke døra bak seg syns jeg.


Et lite forsøk på og illustrere....

Nå er det pizzatime her! Eller rettere sagt, pizzafyll med bunn på! ;-)

2 kommentarer:

  1. Syntes fargen var fin jeg :) Kjempe fin mot de hvite listene! Gleder meg til å se mer! Ha en strålende dag! Klem Anette

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Anette! Jeg tror det blir helt fint asså. Listene hjalp masse, og når seng og andre møbler kommer inn, så blir det nok bra! :)

      Slett