DET var deilig det. Helgen har gått med til rydding og sjauing.
Vi har fått ut det som ikke skal være i huset lenger, og nå er det bare materialer vi trenger igjen.
Det har ikke vært lett å være prosjektleder, snekker, elektriker, gulvlegger,ryddegutt og søpletømmer på en gang.
Jeg er så imponert og stolt over samboern min. Han er et unikum.
Uansett hvor mørkt det ser ut, så er han alltid positiv og blid! Det er liksom aldri noe problem!
Jeg tør ikke tenke på hvor mange arbeidstimer han har i huset. Men det er mye!
Han er der 12-13 timer hver bidige dag!
I et innlegg lenger ned her, har jeg tatt bilder av de fleste rommene og hvordan de så ut.
Det er litt forskjell nå.
Her er gangen/hallen (jeg er ikke komfortabel med ordet Hall asså).
Gips og tak er på plass. Og sparklingen er snart ferdig. Skal bare pusses over, så kan vi begynne å male.
Trapp er også bestilt.
Soverommet vårt var det nesten ikke mulig å gå inn i for noen dager siden, nå er det så strøkent som det kan få blitt akkurat nå. Gulvplater er lagt, sparkel runde 1 er ferdig også.
| Walk- in rett frem, og bad til venstre. |
Men, så er det dette soverommet da. Vi har i dag Skyggeblå på soverommet i nåværende hus.
En farge jeg virkelig trives med. Men kunne tenkt meg en mørkere i det nye huset.
Da ble det farge Havbris gitt. Så det kan jo bli spennende å se hvordan det blir. He he!
Avgjørelse i panikk og stress. Og jeg regner med at jeg kan male rommet allerede i dag...
Tar gjerne i mot tips! :)
Ha en fin dag!

Så gøy når rommene begynner å bli klare :) Husker den gleden ja ;) Gleder meg til å se rommet malt jeg , fargen var iallefall lekker ! Klem Anette
SvarSlett