tirsdag 13. august 2013

Ytterdør

Vi skal ha to-fløyet ytterdør.
Og jeg tror vi er enig om at den skal være sort.
Så gjenstår det å finne selve døren, og om det skal være glass i den.

Jeg har litt lyst til å finne en dør med samme kryss som vil gå igjen i kjøkkeninnredningen, og i rekkverket på terrassen.
Jeg hadde kryssrekkverk på hytta jeg hadde, og det syns jeg var så fint.

Den her f.eks, bare i sort (med høy glansgrad kanskje?)


Eller denne



6-7 ukers leveringstid på det meste jeg titter på om dagen.
Jeg tror jeg har så godt tid! men plutselig står huset der! Det blir nemlig levert i uke 37!!
Det går fort dit!


1 kommentar:

  1. Elsker sånne dører! Det blir nok knallfint!
    Uke 37 - det er jammen ikke lenge til :) Og en dør kan jo være praktisk å ha på plass til det ;)

    Ha en fin kveld
    Klem fra ingrid

    SvarSlett