Og jeg tror vi er enig om at den skal være sort.
Så gjenstår det å finne selve døren, og om det skal være glass i den.
Jeg har litt lyst til å finne en dør med samme kryss som vil gå igjen i kjøkkeninnredningen, og i rekkverket på terrassen.
Jeg hadde kryssrekkverk på hytta jeg hadde, og det syns jeg var så fint.
Den her f.eks, bare i sort (med høy glansgrad kanskje?)
Eller denne
6-7 ukers leveringstid på det meste jeg titter på om dagen.
Jeg tror jeg har så godt tid! men plutselig står huset der! Det blir nemlig levert i uke 37!!
Det går fort dit!


Elsker sånne dører! Det blir nok knallfint!
SvarSlettUke 37 - det er jammen ikke lenge til :) Og en dør kan jo være praktisk å ha på plass til det ;)
Ha en fin kveld
Klem fra ingrid