Myke store dyner og puter, og lekkert sengetøy. Lese en bok, eller se en film.
Finnes det noe bedre egentlig?
Soverommet vårt blir veldig stort, hele 24,5 kvm.
Har så lyst på en stor sengegavl.
Denne er høyt oppe på favorittlista
Jeg vet ikke hva slags farger vi går for enda. Men vi har i dag Skyggeblå fra Jotun, og den er vi veldig fornøyd med! Så det spørs om ikke den blir med videre til neste soverom.
Utrolig delikat farge med hvite detaljer til. Rolig og fin.
Her er soverommet vårt i nåværende hus
Jeg er veldig svak for treverk også. En gavl i drivved er heller ikke å forakte, og kanskje litt mer jordfarger på veggene.
Lekkert!
Eller rett og slett hele veggen i trepanel, beiset i en fin farge.
Rustikt og lekkert!
(Bildene er funnet på google)




Et soverom på 24,5kvm???!!! WOW! Dette må du fortelle mer om. For hvordan møblerer man noe slik?
SvarSlettFlott blåfarge du nå har på rommet. :
Ja, det lurer jeg på også!
SlettDet måtte bli sånn pga andre løsninger på det planet i andre rom.
Vi får se hvordan det blir når det står oppe. Kan nok hende vi finner på et eller annet.
:-)
Det blir nok fantastisk. Tenk på de garderobemulighetene. Selv hadde jeg nok satt en lettvegg opp og skjult et lite trimrom til meg selv. Blir spennende å følge med på husbyggingen. God helg!
SvarSlettDet var faktisk en veldig god idé! Tusen takk! :-)
SlettGod helg til deg også!