mandag 26. august 2013

Fargevalg

Skjønner ikke helt hva som skjedde med blåfargen i headern min... den var ei lekker.
Det får fikses senere.

Vi tenker litt på farger om dagen.
Jeg har egentlig alltid vært glad i jordfarger, eller naturfarger.
Samtidig som jeg liker blått og grønt, duse, støvete farger.
De siste årene har jeg vært veldig hvit, altså hvithvit.
Her hjemme har vi nå Chi på alle vegger bortsett fra soverommet.
Den fargen bli nok ikke med videre til neste hus. Er klar for mer varme.

Har snippet ut noen paletter fra Jotun som jeg tror vi kommer til å velge fra.
Liker også Anetteshus sine farger.


Umulig å dømme farger på en skjerm. Men tror kanskje Kalk kan være en fin basisfarge for hele huset.
Eller Teblomst, som har bittelitt rødt i seg så den blir varmere.
Tror den er ganske lik wet sand 4 fargen fra Flügger.
Eller Tudor.
Baaah! Er nok greit med noen fargeprøver først!

Ha en flott mandag! :)


2 kommentarer:

  1. Lekre farger! Jeg liker også naturtonene, er ikke fan av farger i interiøret mitt - bortsett fra litt blått:) Vi skal ha antikkhvit i hele huset, bortsett fra på soverommet og en vegg i stua. Vi kjøper ferdighus, og antikkhvit er standardfargen, så når ikke det er rom i budsjettet for endring blir det sånn;) Men det er vel en helt grei, lys basisfarge, så jeg håper jeg blir fornøyd:)

    Fin ny uke til deg!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Antikkhvit er veldig fin! :-)
      Den hadde jeg i en leilighet en gang, i nesten alle rom faktisk.
      Jeg er beige og mannen er grå, derfor må det bli en greige farge hos oss.
      He he!

      Fin uke til deg også!
      Ser ut som det skjer masse spennende på din front! :-D

      Slett