Været har vært helt fantastisk, rene syden enkelte dager. Og det gjør det jo ekstra bra!
Vi har stort sett bare vært hjemme.
Hatt et par fine dager på stranda nedenfor huset, med gode venner og alle barna.
Byggeprosjektet har stått litt stille i ferien.
Det har blitt fylt inntil rundt hele huset. Vi har også måtte grave oss over til naboen for å finne avløpet til kloakken. Det var ikke noe moro at vi måtte det. :-(
Heldigvis er det en hyggelig dame, og vi slapp å grave over hele plenen før fallet var riktig.
Så nå er vi koblet til.
Vi skal sørge for at det blir pent og helt igjen som det var!
Huset lar fremdeles vente på seg, og frem til da er det ikke så mye vi får gjort.
Håper på en avklaring nå som ferien er over for de aller fleste.
Jeg koser meg med planlegging av diverse rom, men, jeg føler jeg må SE rommene ferdig inndelt først.
Jeg er seriøst latterlig dårlig på areal og se for meg ting i løse lufta...
Vinglepetter i stil er jeg også. Så det blir nok en salig miks.
![]() |
| Ungenes rom på rekke og rad |
![]() |
| Strandkos nedenfor huset |




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar