Herregud hvor mange runder vi har hatt med forskjellige leverandører.
Men nå har vi funnet både drømmekjøkken og løsning!
Endelig!
Nå er jeg kjempe fornøyd!! Dette er det desidert viktigste rommet for meg.
Vi har i dag gjort en del endringer sammen med JKE Design. Blant annet droppet øya.
Vi har også snakket med eksperten på AGA om plassering og de kravene som er.
Den må ha ikke-brennbart materiale på veggen mot baksiden blant annet.
Så den har vi nå bestemt oss for å ha under det miderste vinduet ut mot sjøen.
Jeg tror det blir heeelt supert!
Tilbudet får vi på mandag sammen med endelige tegninger.
Gledings!!
![]() |
| Venedig fra JKE Design |
![]() |
| 4-Oven AGA - Varmelagrende (farge Aubergine) Bildet er lånt fra www.agaliving.no |


wow! Dette kommer til å bli lekkert!!!
SvarSlett- Ingrid