Vi får 4,5 meter takhøyde i spisestuen, og i gangen/hallen.
Det gir jo muligheter for å velge en litt røslig lysekrone, eller noe i den duren.
Jeg er ikke helt sikker på hva jeg egentlig mener om lysekroner.
Oppi hodet mitt er det nemlig ikke det som henger i taket vårt. Men noe annet.
Jeg har sett en utrolig flott variant av en lysekrone en gang, men klarer ikke å finne tilbake til den.
Den var avlang og ikke rund, om man kan forklare det på den måten.
Den var også veldig rustikk, og ikke noe prismer om jeg husker rett.
DEN hadde passet som et skudd over spisebordet.
Men, jeg finner den jo ikke igjen...
Om noen har noen tips til bra steder å lete etter THE lysekrone, eller lignende, tar jeg gjerne i mot.
Er fremdeles svak for skjelllampene jeg da.
Jeg har hatt min i kanskje 5-6 år nå, og jeg kommer ikke til å bytte den ut heller.
Kanskje man skulle funnet noe som er større i samme stilen.
For min er nemlig liten, med tre ringer.
Denne hadde lurt meg! Lett! *sukk*

Hei!
SvarSlettFor et spennende prosjekt dere er igang med!
Ser ut til å bli veldig bra!
Ha en fortsatt fin dag!
Klem Iris
Takk for det! :-)
SlettBlir veldig spennende fremover nå!
Klem Linda
Hei, og takk for hyggelig kommentar!:)
SvarSlettVeggfargen heter Kalk, er utrolig fornøyd med den!!!:)
Spennende prosess dere er i, morro!
Mvh Marit
Det er jo en av de jeg har på lappen min det! Så bra!
SlettDa ble jeg litt mer sikker her.
Var veldig fin på dine vegger!
Tusen takk for svar!
:-)