For da var det nemlig takstoler på plass!
OG innervegger satt opp. Selv om det bare er reisverket, så fikk jeg en god følelse av hvordan rommene kommer til å bli.
Og det kommer til å bli super bra!! Jeg er så glad!
Positiv overraskelse for oss begge var at lille walk-in closeten virket større enn vi først trodde.
Det ble nemlig ikke viet så stor plass. Men det blir helt supert det også.
Og de store vinduene! De ble heeelt fantastiske, og kommer til å slippe inn masse lys!
I morgen skal takstolene til hundene opp også. De er visst litt av et puslespill innvendig.
Nok et bildedryss!
| Fasaden mot sjøen! Store vinduer og terrassedør blir helt amazing! |
| Her kommer spisestuen med stor terrassedør og vinduene i hunden. Ca 4,5 meter takhøyde. Kommer til å bli lyst og fint! Og plass til stoooort juletre! :-D |
| Elsk! |
| Igjen, kjøkken og spisestue som vil gå i ett. Bildet er tatt fra hallen. Det kommer en vegg i mellom. |
| Bildet er tatt fra broen som skal gå mellom de to rommene på toppen. Her kan vi da se ned i spisestuen og i hallen. |
| Rommet mitt! Endelig en plass til alle prosjektene mine. Hvor jeg kan rote så mye jeg vil!! |
| Hallen - Samme vinduer og takhøyde som i spisestuen. Dobbeldør og vinduer opp i trappegangen. Igjen masse lys. Noe vi liker! |
| Rom nr 2 i 2.etg (som igrunn kun består av en bro og et rom i hver ende. Dette skal bli vårt felles kontor. Her blir det også takvinduer. |
Så flott det ser ut :)
SvarSlettWow! Det ser fantastisk ut! Palass i forhold til vårt lille sørlandshus;) Det kommer helt sikkert til å bli kjempeflott med DEN takhøyden, lekre vinduer og masse lys:) Er så gøy å følge prosessen:)
SvarSlettklem klem