mandag 23. september 2013

Barstoler

Vi har valg halvøy på kjøkkenet, med 5 sitteplasser.
Jeg ser for meg at det er der vi kommer til å sitte mest. Frokost, lekser, middag, kvelds.
Vi er 5 i familien, og aktive sådan. Så det er ikke alltid vi rekker å spise sammen i ukedagene.

Etter litt surfing er det ikke mye jeg liker. Og det jeg liker, passer ikke lommeboken...
Riviera Maison sine stoler er kjempe lekre, men stive i prisen.

Jeg fant denne på Living, men de er kanskje ikke så gode å sitte lenge på?
Tøffe er de hvert fall. Og til en grei pris. Kanskje det funker hvis jeg syr noen tilpassede puter til å sitte på?



Lånt fra Living.no

Noen som har tips? Jeg tar i mot med åpne armer!

1 kommentar:

  1. De har mye fint på Living :)

    På spørsmålet ditt om fargen på veggen, så er den egen blandet. Kjøpte en veldig lys, men jeg blandet enda en god slump med hvit maling i den. Så kan dessverre ikke hjelpe deg mer enn det ;P

    Ønsker deg en fin uke

    Smil og klem Monica

    SvarSlett