søndag 22. september 2013

Søndagsyssel!

Her er strikketøyet funnet frem igjen etter en lang pause.
Sommeren i år har vært litt for varm for ullprosjektene jeg har på pinnene.
Heldigvis tok jeg litt i på størrelsen når jeg startet på jakken til junior... så den er fremdeles mer enn stor nok.
Selv om det faktisk er 10 mnd siden jeg startet på den!
Mangler bare en arm. Så er den klar for montering før hetten skal strikkes på.
Første gang jeg strikker et så avansert prosjekt som en hettejakke, så jeg er en smule spent på resultatet...



Halve huset har nå fått på tak. Og de begynner på neste halvdel i morgen eller tirsdag.
Så det nærmer seg tett hus!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar