Herregud som vi har ventet på denne dagen. Og ikke minst, veldig rart å se det i live kontra tegning!!
Jeg har vært der nede i nesten hele dag og knipset bilder underveis.
Halv ti i dag morges kom det. Og klokka to var nesten alle veggene oppe.
Imorgen skal de sette opp innervegger, og på onsdag kommer takstolene.
Lengste veggen var 15 meter, og ble løftet på plass i ett helt stykke.
Her er et bildedryss fra dagen! Nå er det bort å gjøre borgerplikta si før man besvimer på sofaen for kvelden! :)
| 15 meter lang! Dette er fronten av huset med ytterdøra |
Hva heter selskapet hvor bestilte du huset ditt?
SvarSlettHei!
SlettFirmaet som har laget huset heter Jatak AS. Lokalt firma her vi bor. :)