Nå er muren på huset snart ferdig pusset.
Den skulle egentlig ha vært hvit, men fikk jo selvfølgelig feil farge!
Så da får vi male den hvit i stedet. Er jo ingen krise!
Vi har feid og ryddet plata for rusk og rot også. Så nå er det klar for avretting på onsdag.
Neste mandag kl 8, kommer altså selve huset.
Kommer ikke til å få sove den natta veit jeg.
Dessverre var to av vinduene og døra til terrassen fra vårt soverom ødelagt under transport eller et eller annet.
Så fabrikken får da ikke satt inn dette, så vi må gjøre det i etterkant.
Vi kan ikke vente 3 uker til på de skal klare å levere nye vinduer! DET skjer ikke.
Men, men! Hva er vel et byggeprosjekt uten litt uforutsette hendelser....

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar