Halve taket var belagt med stein, og terrassedørene var på plass.
Vi nærmer oss helt tett hus nå. Så nå kan de gå på med tørkere i 1 etg snart også.
Ingen tvil om hva som er favorittrommet mitt! Det er kjøkken/spisestue.
Så åpent og lyst når de fikk på plass døren!
Og halve taket på begge sider var ferdig med taksten. Veldig glad for at vi gikk for enkel-krum og ikke dobbel. Det gjorde seg bra. Og fargen var helt riktig.
Så fort de får tørket ut første etasje setter vi i gang med plating av tak og vegger. Vi skal gjøre veldig mye selv innvendig, så vi kjenner tidspresset for å kunne komme inn til jul. Men det SKAL vi klare.
SKAL! MÅ! VIL!
SKAL! MÅ! VIL!
Litt hårete mål må man ha!



Så lyst og fint det kommer til å bli inne med de vinduene! Og så fin utsikt da :)
SvarSlettLykke til videre og fin uke til deg!
Klem fra Ingrid
Tusen takk! :-)
SlettJa, jeg tror jeg elsker de vinduene allerede!
Så moro med fremgang! Denne uka er elektriker og rørlegger igang hos oss, når de er ferdige skal innerveggene kles igjen, og da begynner det å bli ordentlig moro:)
SvarSlettHåper du har en super uke!
klem klem