torsdag 10. oktober 2013

Let there be light!

Ikke så lyst på dette bildet akkurat. Sånn går det når man bare har med seg mobilkamera.
Men det blir så lyst og fint på soverommet vårt!
De har fått satt inn de lange vinduene. Så nå mangler bare terrassedøren der inne.
Mye vinduer til soverom å være kanskje, men det blir så bra!
Vi kommer til å male hele rommet i fargen Hule fra Jotun. Det er hvert fall planen...


Vi kommer til å sette inn rullgardiner i skinner, så det blir helt lystett når vi ønsker det.
Planen er å ha sengen i mellom disse to vinduene. Men vi får se når det står ferdig hva vi gjør.

De jobber fremdeles utvendig med vindskier, renner og resten av panelet.
Akkurat nå føles alt veldig tregt, men det går jo fremover.
Taksten skulle egentlig ha kommet i dag, men blir utsatt til mandag.
Alt kabler til det elektriske er trukket opp i kjellern, så nå er det faktisk klart til plating.
I helgen blir det rensing av teglstein for min del.
Vi skal bruke noe av den gamle stenen fra huset vi rev til ny pipe.

Er såååå klar for å flytte at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Tempo, tempo, tempo! :-D

1 kommentar:

  1. Er så moro når det begynner å ta form inne! Man har jo allerede flyttet inn i hodet;) Tror det kommer til å bli et lekkert soverom med senga mellom de to lange vinduene:)

    Håper du får en finfin helg!
    Klem

    SvarSlett