I går renset vi 300 stein og stablet de på paller.
Noe skal brukes til forblending av pipa over tak, og resten skal brukes inne et sted.
Har ikke bestemt hvor. Men antagelig på badet.
Litt av en haug som ventet oss...
Elsker fargespillet! Og håper vi har nok til å finne på noe tøft inne i huset.
Jobben gikk greit, og det tok ikke lang tid før vi hadde renset 301 stein for å være helt nøyaktig.
Med hammer og meisel løsnet den gamle mørtelen fint.
Vi ville ikke ha blekk på pipa, så da ble dette løsningen. Tror det kan bli fint.
Dessuten er det gøy å ta med noe av gamlehuset videre til det nye.
I dag begynner de å løfte opp taksteinen. Spent på hvordan det blir! Om det var riktig av oss å velge enkel krummet sten. Jeg har trua på at det blir kjempe flott.
Bare håper de har levert alt riktig.
Gjenstår å se etter jobb i dag!
Avslutter med et lite bilde av solnedgangen, gjennom plast og vindsperre i spisestua.
Ha en fin mandag! :)



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar