I dag hadde gutta satt opp et...tre/kvist/busk på taket for nå er det tett! :)
Siste finish med det takvindu gjorde susen!
Så da skal det bakes kake og serveres kaffe på byggeplassen i morgen!
Litt av en jobb! Det har tatt en en smule lenger tid enn antatt!
Men det er vel sånn det skal være!
Taksten kommer neste torsdag! :-D
Kjøkkenet skulle egentlig ha kommet neste uke.
Men siden vi verken har gulv eller vegger enda, så har vi fått det utsatt 14 dager.
Super service hos JKE altså. Må skryte litt av dem!
Avdelingen i Fredrikstad vel og merke. :)
Vi er fremdeles optimistiske med tanke på flytting i desember!
Evig optimist faktisk! :)
Nå er det utebelysning som står på min agenda.
Vi har peilet ut plassene de skal være, så nå må man bare finne noe som er fint.
Har sett noen rustne litt maritime lykter som kanskje kan bli kule!

Hurra for tett hus! I følge fremdriftsplan vår starter de innvendige arbeidene idag, har ikke fått vært og sett, men håper det stemmer, for vi VIL inn før jul!:) Vi skal ikke gjøre noenting selv, borsett fra å sette opp kjøkken, så vi får ikke flytte inn før alt er helt klart - litt skummelt når alt står og faller på at andre holder tidsfristen. Men vi må jo være optimistiske vi også:D
SvarSlett