mandag 21. oktober 2013

Dagens økt!

Da er jobben med å trekke alt det elektriske påbegynt i 1.etg.
I tillegg er kontoret ferdig platet gulv, og hobbyrommet blir ferdig i kveld.
Jeg har teipet skjøter i takplatene på kontoret, så nå er det klart for isolering der.
Teiper det andre rommet i morgen.
Kjenner litt på høydeskrekken der jeg balanserer på en vinglete stige, men kom da igjennom.

Ute har de satt på blekk oppå vindskiene.
Og i morgen blir siste del av terrassedøren satt på plass, i tillegg til byggedør i hovedinngangen. Da er det endelig klart for tørkerne!
Sambo har ferie i to uker nå, så det går unna som bare det. Han er litt av et arbeidsjern han der.
Sjeldent syn at han spretter rett opp av senga om morgen og omtrent løper ned til huset.
Flinke kjærsten min!

Bildedryss!

Full sving med å plate gulvet på rommet "mitt"

Kontoret. Blir så fint med takvindu. Angrer litt på at vi ikke valgte det på det andre rommet også.

Fra kontoret og ned i spisestua. Her ser man også litt av broen som skal gå mellom de to rommene oppe. Jeg klamrer meg fast i pipa, og tør ikke gå lenger ut...

Fra kontoret og ned i gangen/hallen.


Blekk på plass! Fine taksteinen. Veldig fornøyd med valget.
Da får jeg fyre litt i peisen igjen, og sette i gang noe middag. Her går alt på halv tolv om dagen.
Men det får vi tåle! :)


2 kommentarer:

  1. Heisann! Så bra det blir! Er det ikke gøy å bygge hus vel :) Kjempe fin blogg, gleder meg til å se mer :) Klem Anette

    SvarSlett