Der kom årets første bittelille snøfall gitt!
Var ikke mange fnuggene, og de ble borte like fort som de kom. Men det er kaldt!
I dag har jeg vært nede på tomta noen timer og ryddet hele 1 etg for søppel og skit.
Det var jo knapt mulig å gå der inne!
Men nå er det så strøkent som det kan få blitt. Deilig!
Vi har måtte åpne plasten nederst på veggene for at treverket skal få tørke.
Som tidligere skrevet var vi jo så heldige å få årets største regnskyll før taket var på....
Men det ser ut til å ha gått fint. Det var ikke mange stedene det var over grensa for "lovlig" fuktverdi.
Så det var bedre enn jeg trodde. Var ikke kjempe positiv når man så 3 cm vann over HELE gulvflaten der inne....
Vi håper å få på tørkere denne uka, så siste rest blir tørt og fint. Vi mangler fremdeles en byggedør oppe, og ene halvdelen av den største terrassedøra.
I tillegg har vi et kjøkken som er på vei...
Jeg tror jeg skal være realist og innse at det skal holde hardt for at vi skal kunne flytte inn der til jul.
Min bedre halvdel er evig optimist og har trua! Han skal ha for det! :-)
Krise er det ikke uansett, ettersom vi fremdeles ikke har fått solgt huset og ikke har noe stress med å komme oss ut herfra. Selv om jeg aller helst skulle sett at noen ville kjøpe det snart. Slitsom og litt stressende.
Og legger en liten demper på hele byggeprosessen. Men, det blir nok solgt!
Legger ved et lite bilde av noen lamper jeg syns er litt fine, kanskje noe å ha over kjøkkenøya?
Har drømt litt i dag mens jeg har feid og ryddet. På hvordan ting vil bli, farger osv
Mange valg som skal tas!
Bildene er lånt hos Pottery Barn, en av mine favoritt butikker!
Nå kaller peisen her! Må tine den frosne kroppen min!
Ha en fin søndag!


Krysser fingrene for at dere også kommer inn til jul! Selv om det ikke er krise for oss heller, hadde det vært så deilig - er liksom det vi har sett for oss:) Vi har ikke fått inn noen bud ennå, så dette er litt for spennende, enig at det setter en demper på ting, tenker jo på det hele tiden - selv om det helt sikkert blir solgt til slutt:)
SvarSlettFin søndagskveld til deg:)
klem
Ja, det er veldig stille i markedet om dagen. Det er mange som sliter med å få solgt.
SlettUtrolig frustrerende. Men det er jo som du sier, det blir jo solgt tilslutt. :)
Ha en fin mandag! :)
For noen lekre lamper! Knall fine <3
SvarSlettHåper dere kommer inn før jul! Krysser fingrene for dere :) Vi skal feire vår første jul i nytt hus i år og gleder oss sååå! Her skal det virkelig pyntes kan jeg lover deg .. he he he :)
Ha en strålende kvel!
Klem Anette