torsdag 24. oktober 2013

Fremdrift!

Nå går det unna!
Var innom i huset etter jobb i går, og der var terrassedøren nesten ferdig!
Alle soverommene i kjeller var ferdig platet! Og takene ferdig lektet.
Broen var forminsket litt, og montert på nytt. 

Vi bestemte oss også for å ta en liten bit av walk-in closeten, og bygge inn en skyvedørsgarderobe i gangen.
Da er den nærmere ytterdøren, og ikke i andre enden av gangen. Ser for meg at det blir enklere å henge av seg yttertøy og sko om den er nær ytterdøren. Fremfor å måtte gå til andre enden.
Vi slipper søl igjennom hele gangen også. 
Denne var også ferdig i går. Siden den ikke blir så dyp, tenker jeg bare å beise rupanel og henge opp knagger inne i skapet, og noen smarte skohyller. Blir nok bra!
Så da er det bare å finne noen fine skyvedører som vil passe. 

Trapp er også på agendaen! Og det er ikke lett. 
Vi vil ha helt hvit trapp med tette trinn. Har tittet litt på Nor-trapp, og de har noen som kan fungere.

I dag kommer også all isolasjonen til tak og innervegger. Så det er ingen tvil om hva jeg skal bruke ettermiddagen til!

Har også tittet litt på dørhåndtak. Mye å velge i der også gitt!
Forløpig leder denne fra Maxbo, så får vi se hva vi ender på.


Snart er det helg, IGJEN! :-D

2 kommentarer:

  1. Høres veldig bra ut! Lekre dørhåndtak:) Er en stund siden jeg har vært i huset vårt og sett nå, håper det blir tid enten i kveld eller iløpet av helgen, er jo så moro å se hver ting som har blitt gjort:)

    SvarSlett
  2. SÅ gøy med fremdrift ! Husker den gleden :) Sånne håndtak har vi også, er veldig fornøyde med de! Ha en strålende kveld!
    Klem Anette

    SvarSlett