onsdag 22. februar 2012

Ventetid

Det skal bli noen bra lange uker det her tror jeg! Frem til vi får svar på byggesøknaden.
Vi har nok og ta tak i her hjemme også. Vi har pusset opp siden juni i fjor. Litt i rykk og napp.
Men nå ser vi snart enden her.
Nå gjenstår bare å male lilledo i gangen, kjøkkenveggene og vinduer, og tilslutt trappa i gangen.
Samt litt listing her og der. Så er det klart til salg og nye eiere! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar