tirsdag 7. februar 2012

Sigdal kjøkken

Titter litt på kjøkken fra Sigdal om dagen.
Har funnet to typer jeg liker veldig godt, nemlig Herregaard og Kyst.

Bilder fra Sigdal.com


Begge er veldig flotte kjøkken! 
Kyst har staver (heter det det??) mens Herregaard har speil.
Jeg vil ha en landlig kjøkken, og begge disse passer inn. 
Akkurat nå heller jeg mest mot Kyst, mens i går var det den andre... Ikke lett. Og ikke aner jeg prisen på disse heller. Det spiller selvsagt også inn.
Takk og lov for at det fortsatt er god tid! :)
Noen som har erfaringer med Sigdal, del gjerne.

9 kommentarer:

  1. Flott beliggenhet med utsikt utover sjøen:) Fine kjøkken begge de typene du tenker på:)

    SvarSlett
  2. Var kjempefine begge to, men jeg la min elsk på Kyst umiddelbart;) Helt herlig!

    Lykke til med valget;)
    KLEM

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er den jeg heller mest mot også! :-)
      Takk for det! :)

      Slett
  3. Har Sigdal i vårt nye hus. Det ser veldig bra ut og liker nesten alt til nå- vi har en annen modell enn de du liker. Det eneste som ergrer meg er at vi ikke kan bruke bestikkdelinger etc. fra Ikea som koster en brøkdel av de til Sigdal. Kjøpte bestikkinnlegg i plast i dag... for en pris!

    SvarSlett
  4. Hei hei.
    Moren min jobber for et byggefirma som har avtaler med Sigdal. Hun sier de er veldig dårlig på reklamasjon, så jeg har blitt i tvil om jeg skal velge d... De har hatt skapdører stående i flere måneder uten at selgerne har brydd seg;( De hevder de er i god nok standard.

    Men de har veldig fine kjøkken da. Selv vurderer jeg Herregård. Synes egentlig det lyse grå er kjempefint, men redd for å bli lei av fargen.
    Lykke til med valget!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er sånne erfaringer jeg vil høre mer om! Når man skal bruke såpass mye penger på noe, så bør også servicen være på plass.
      Tenkte jeg skulle stikke innom nærmeste forhandler her, som bare selger Sigdal faktisk. Sjekke pris og inntrykk ikke minst.

      Det lysegrå er kjempe fint! Men enig med deg, litt redd for å bli lei fargen. Jeg har malt om innredning før, og gjør det ikke igjen! :-)

      Slett
  5. Hei

    Sigdal er ikke gode på og følge opp reklamasjoner
    tar litt tid

    SvarSlett
    Svar
    1. Hmm, sånt er jo veldig greit å vite om! Takk! :)

      Slett