Men nå har vi fått inn alt vi ønsker oss!
Spiskammers, boder, hobbyrom, nivå fra kjøkkenet til spisestua, åpen himling i spisestua osv.
Det er så lett og stirre seg blind!
Vi klarte å tegne første utkast helt uten boder! Hallo!! Det er jo det jeg syter mest over i nåværende hus...
Det er så mange ting man ønsker seg. Men nå tror jeg vi har klart å skvise inn det vi vil ha.
Vi har hatt flere som har sett over, og mange har kommet med gode innspill som har blitt til noen endringer. Det er hvert fall ingen tvil om at kjøkken og spisestue er dominerende.
Og sånn skal det være! :-) Beste plassen i hele huset det!
Nå skal nabovarslene snart ut, og da er det ikke lenge før søknaden sendes inn heller.
KRYSS alt som kan for at det går igjennom uten store problemer.
Vi skal være helt innenfor reguleringsplan på alt, så det burde gå fint. :-)
Og morsomst av alt, vi har tegnet det selv!
Skal vise frem tegninger snart! ;-)
![]() |
| GLEDER MEG!! |

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar