Vi har vært en tur hos Studio Sigdal i dag! :-)
Og der hadde de begge typene vil vurderer i utstilling. Det blir nok ikke noe vanskelig valg det her.
Kyst var kjøkkenet vi begge falt for da man fikk sett det "live".
Ikke for det, Herregaard er kjempe fint det også. Men jeg tror Kyst passer bedre til vårt hus.
Så nå skal damen tegne opp et forslag, så får vi se hvordan det blir. Og ikke minst få priser til budsjettet vårt.
Gleder meg til å se hva hun foreslår.
Det blir lite overskap ettersom det er 4 vinduer tilsammen, hvorav 3 på en vegg.
Vi har også bestemt oss for kjølehjørne. Det gir oss bedre plassutnyttelse, samt god plass til en familie på 5.
En stor kjøkkenøy er også planen, i den skal kokesonen være.
Foran øya er det to trappetrinn opp til det som skal være spisestue. Og i spisestuen blir det åpen himling med ca 4 meters takhøyde.
Peisen har vi kanskje tenkt og bygge i teglstein fra det gamle huset som står på tomta i dag. Det er nemlig to piper i det, med gammel og fin teglsten. Litt moro og ta vare på noe fra det gamle huset også.
Flere hustegninger kommer snart! Mannen er ute og samler inn underskrifter på nabovarselet as we speak!
Nå begynner det å bli virkelig snart! :-)
God lørdag til alle! :-)

Hei
SvarSlettDette blir fint vet du
Ikke kjøp hvitvarer hos Sigdal de er dyre
og jerrige på rabatt!!!
Vi kjøpte på Elkjøp i fjor og fikk masse mer
for pengene og enda mer rabatt da vi kjøpte alt
hos de fikk vi kvantumsrabatt!!
Tusen takk for tips!
SvarSlettVi har tenkt på kjølehjørne og oppvaskmaskin evt fra Sigdal. Men da skal vi nok følge litt med der.