mandag 20. februar 2012

Da går søknaden inn!

Wææææ! Kryss fingrene! :)
Naborvarslene er underskrevet, og søknaden er på vei inn.
Det må visst en høring med Vegvesenet, siden det ligger innenfor 50 m grensen til riksvei.
Så nå er det bare og krysse alt som krysses for at det går greit igjennom uten noen store endringer.
Vi skal være innen for ift reguleringsplan. Så jeg kan ikke se at det skal by på noen store problemer.
Og det er andre hus ved oss, som ligger mye nærmere riksvei enn vi.

Måtte disse vente-ukene rase avgårde!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar