torsdag 9. februar 2012

Peis som romdeler

Surfer litt inspirasjon til romdeler mellom spisestue og stue i det nye huset.
Det vil bli ganske så åpnet, og ikke at det er noe feil i det. Men jeg vil ha en litt "lun" stue siden vi også får åpen himling fra loftet og ned til stuen. 

Peis er kjempe fint som romdeler. 
Og Brunner sine er virkelig flotte. Dørene heves, noe som gir deg valget mellom åpen eller lukket peis.
Hadde man gått for en sånn løsning, så hadde vi faktisk fått peis i alle tre rom. Kjøkken, spisestue og stue.
DET hadde ikke gjort noe! :)


1 kommentar:

  1. Jeg synes peis som romdeler er kjempelekkert, spesielt mellom stue/kjøkken eller stue/hall :-)

    SvarSlett