mandag 5. mars 2012

Mens vi venter....

En uke siden søknaden ble levert. Spent på hvor lang tid det vil ta!
Og ikke minst svaret!
Naboene våre er veldig positive til planene våre. Og det er veldig hyggelig! :-)
Kunne ikke blitt bedre faktisk.
Forhåpentligvis vil det bli enda bedre utsikt til de bak oss også, jeg håper det.
Det er faktisk noe vi har forsøkt å ta hensyn til.

Nå blir det noen uker i vakum. Jeg prøver å finne ut hva slags bad vi vil ha oppe til oss voksne. Men jeg blir ikke enig med meg selv. Jeg vil ha litt SPA følelse der inne. Og jeg har surfet inspirasjon til jeg er blitt grønn, uten å komme noe videre.
Hjørnekar, ikke hjørnekar. Lyse fliser, mørke fliser. Baaah!
Eneste jeg vet er at det skal være rullesten i dusjen, waterfall dusjhode, og ikke glass inn til dusjnisjen, men en oppmurt vegg. Badet blir 14 kvm.

Her hjemme har det vært strålende vær i flere dager. Og det er så fint der nede nå! Gleder meg til å ta morgenkaffen med utsikt over elementet jeg elsker mest her i verden! VANN! SJØ! HAV!
Vår pubertale valp på 8 mnd og 43 kg koser seg i sola, og inspiserer sitt fremtidige hjem.




Var også innom og tittet i boden som står der. Som vi på sikt har tenkt til å gjøre om til et lite gjestehus.
Det henger et gammelt bord på veggen i en skjønn grønnfarge (jeg elsker grønt!), og på hemsen ser det ut til å ligge noen skatter. Kanskje. Vi får klarte opp å se!


Jeg får nok fortsette å smøre meg med tålmodighet, og heller kose meg med planlegging.

Ha en fin dag! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar