Stille fra denne fronten om dagen. Og det er rett og slett fordi det ikke skjer så mye.
Hektiske dager på jobben gjør det jo heller ikke noe bedre.
Vi har fått tilbakemelding fra kommunen på at det var noen mangler i søknaden, og de vil bli levert denne uken.
Så da skjer det hvert fall noe!
Vi hadde jo håpet at vi kunne sette i gang riving i påsken, men det ser dårlig ut.
Men da får vi heller benytte anledningen til å gjøre ferdig det som står igjen her hjemme.
Det er litt småplukk igjen før vi kan selge.
Og det går jo så fort! :)
Vi begynner å få inn litt priser på ymse ting, og det ser ut som vi klarer oss til budsjett.
Kjøkkenet er vel en av de største postene, så der skal vi gå noen runder til.
Forelsket meg i Kyst fra Sigdal! Vi har fått et forslag, som vi likte. Men morn du! Litt av en pris...
Men det er kanskje verdt det?? Vet at det er det rommet som kommer til å bli brukt mest hvert fall!
Me får sjå!
Nå skal jeg ta meg en tur ut med han her, som har ligget og sovet helt til nå.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar