onsdag 18. april 2012

Ytterdør

Jeg tror vi har funnet døren vi vil ha! Den er så fiiin!
Vi skal ha to-fløyet dør. Og det er jo et hav og velge i, men denne tar igjen detaljer fra andre steder i huset. Nemlig krysset. Terrassen kommer til og ha rekkverk med kryss, samt noen av glassdørene i kjøkkeninnredningen. Jeg syns det er litt ok at det går igjen detaljer, så det blir en slags helhelt.

Vi har funner døren hos www.abora.as, og den heter Snøhetta.



Huset skal være hvitt med rød taksten. Hva tror dere om helt sort dør??
Uten og ane hvorfor, så er det det jeg ser oppi hodet mitt når jeg ser for meg huset vårt.
En litt massiv, sort dobbeldør. Den blir jo et smykke!
Blir det for voldsomt? Hvit dør blir for tamt igjen syns jeg... da vil den forsvinne i fasaden.

Kom gjerne med synspunkter! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar