Vi går ikke bare og tvinner tommeltotter mens vi venter.
Neida! Vi er faktisk ganske så produktive.
Vi har pusset opp hele huset vi bor, bortsett fra vaskerom, bad og kjøkken. Startet juni i fjor, og nå er vi straks ferdig. Må jo bli fint til det skal selges! :-)
Siste som gjenstår er feieluke til den nye peisen, og siste strøket å trappa.
Alle tak, vinduer og vegger er malt. Furutak og vinduer i hele huset. Tar sin tid og male om! Men det blir jo så fint! Hvitmaling er rett og slett magisk!
Vi har også bygd et nytt soverom i 1 etg. Så nå er det 4 ganske store, fine rom her.
Siste vi tok nå var den lille doen i gangen. Den trengte virkelig et løft!
Vi kjøpe smartpanel, ferdig malt i hvitt. Det ble kjempe fint!
Og prikken over i'en var det fiiiine bildet mitt!
Nå jakter jeg bare på et fint speil over vasken!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar