torsdag 3. mai 2012

Sommer!

Åh, så deilig som det har vært de siste dagene!
Måtte det vare! :-)

Tirsdag tok vi med ungene ned til tomta for å grille. Kan tro de koste seg på stranda.
Vi GLEDER oss til å bo der!!
Siste papirene går inn i dag. Hjelp meg å krysse fingre! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar