Sider
Hjem
Villa Agnes i kvadratmeter
Leverandører
torsdag 3. mai 2012
Sommer!
Åh, så deilig som det har vært de siste dagene!
Måtte det vare! :-)
Tirsdag tok vi med ungene ned til tomta for å grille. Kan tro de koste seg på stranda.
Vi GLEDER oss til å bo der!!
Siste papirene går inn i dag. Hjelp meg å krysse fingre! :-)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar