søndag 3. november 2013

Hobbyrom/gjesterom

Det er mange drømmer som kommer i oppfyllelse for meg i nytt hus.
Og den ene er et eget hobbyrom til alt det jeg holder på med.
Det blir da det ene rommet oppe. Bare mitt! :-D
Med en gjesteseng. Så det blir et gjesterom også.

Endelig et helt rom med god plass til hyller og arbeidsflate. Plass til symaskiner, stoffer og stæsj!
Så slipper jeg å okkupere hele huset med alt rotet mitt.
Nå har jeg ikke sydd et sting på nesten 3 år. Gleder meg som et barn til å blåse liv i produksjon igjen!

Det blir mye skråtak der oppe, og ikke så mye vegg. Men hyller langs kneveggene, vil gi masse oppbevaring. Og et stoooort arbeidsbord.
I dette rommet kommer jeg til å gå for glade, friske farger. Det jenterommet man aldri fikk. :)
Her skal kreativiteten boble, og da trenger jeg litt fargeklatter!
Pip har jo masse fine tapeter. Veldig søte kanskje, men til å bli glad av!
Og siden det ikke blir så mye vegg, så tror jeg det kan blir fint.

Siden jeg er veldig glad i sommerfugler, syns jeg denne var litt søt

Pip Studio

Det er jo så mye å velge i! Og jeg har bare så vidt begynt å titte.
Noen som vet om butikker i Norge som selger dem?


6 kommentarer:

  1. For en koselig tapet!
    Eget hobbyrom er gull - det har jeg også fått :) Fantastisk moro å slippe å bruke masse tid på å finne fram utstyret når kreativiteten bobler! Kos deg med planleggingen!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Kjempe fin tapet! Så deilig med eget hobbyrom :) Det skulle jeg også ha, men så tok mannen det til kontor :/ Ja ja, får bli i kjelleren når vi blir ferdige! Ha en fin kveld videre :) Klem Anette

    SvarSlett
  3. Hei Linda! Elsker den tapeten! Den har de ihvertfall på Maxbo Alnabru. Der har de et stort utvalg av tapeter. Og eget hobbyrom er jo bare gull! Vi har kontor/hobbyrom nå og det er som du skriver, fantastisk å kunne samle alt på et rom.

    Så moro å følge prosessen. Skjønner at du gleder deg. Et helt nytt hus! Det er så luksus det!

    Ønsker deg en god uke :)

    Carinaklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Da må jeg en tur dit for å sjekke en dag etter jobben! Takk for tips! :)

      Uff, ja! Det går jo så tregt, men samtidig fort. He he! Ett skritt nærmere for hver dag! Juhuu! :)

      Slett
  4. Takk for hyggelige kommentarer! :)

    SvarSlett