søndag 10. november 2013

Svosj!

Så var denne helgen også over. Det går fort fort noen ganger!
Bror og sambo er nede og plater ferdig broen akkurat nå. Og kjøkkenet er ferdig lektet, klart for gipsplater i morgen.
Stua er PROPPfull av kjøkken! Og det ser ut som vi mangler vask og oppvaskmaskin.
Men det ser bra ut hvert fall. Ganske sikker på at jeg kommer til å elske dette kjøkkenet!
Det går bare en liten sti i det som er stua nå...




Gipsplatene er lagt klart og det er ryddet så godt det går til snekkern i morgen.


Og ute ser det ut som et kaos! Herregud så mye avfall husbygging produserer.
Vi er nødt til å få ryddet hvert fall mesteparten av det før kulda virkelig setter inn. Heldigvis er det ikke langt til søppledynga, og vi får sortert søppelet i kassebiler og henger så det er enkelt og dumpe i rett kontainer.
Fungerer egentlig helt genialt.
Men så fort man har rydda litt, så er det fullt opp igjen. Hvert fall inne.
Nå kommer det snart et par snekkere til for å gjøre ferdig alt utvendig på huset. Der ligger vi litt etter.
Hjørnekasser, terrasse og diverse er enda ikke på plass.
Pipa er nå ferdig, så da kan de legge på resten av taksteinen også.


Nå skal jeg surfe fliser.... IGJEN! Trodde jo badet var ferdig bestemt, men det er det visst ikke.
Den flisen jeg fant viser seg å være altfor lys likevel, mer hvit enn grå. Så nå er jeg tilbake til start. 
Det skal jammen ikke være enkelt. 

God søndag! :-)

1 kommentar:

  1. Så gøy når ting begynner å komme på plass! Gleder meg til å se kjøkkenet ferdig! Og ang valget til badet, så tror jeg det blir veldig fint med den komboen du har satt opp! Blir spennende! Ha en strålende dag videre! Klem Anette

    SvarSlett