mandag 25. november 2013

Fridag

Fri fra jobben hvert fall. For å jobbe i huset. :)
Det må til!
Vi holder på med soverommet vårt. Jeg isolerer, og sambo skrur opp gips.
Det går ganske fort, sånn egentlig. Det er bare det at det er så mange rom!



Lørdag var min kjære malerpappa innom for å se på sparkelen jeg hadde kjøpt og det jeg hadde gjort.
Jeg fikk sparken! Av min egen far!! He he!
Ga meg selv sparken mens jeg holdt på, for fy F det der er ikke lett å få perfekt asså.
I tillegg har de solgt meg sprøyte sparkel.... ikke rart jeg syns den var litt vel flytende.
Og det ser helt... grusomt ut. Når sparkelen tørker suger den papirstrimmelen inn i skjøten igjen. Not good.
Men skruehullene var bra da.
Så nå venter vi på pris for sparkling av hele huset. Hvis vi gipser ferdig alt, og rydder klart så er det verdt det!
Jeg vet jeg kommer til å bli et mareritt å leve med om jeg skal gå å se på ujevne vegger overalt.

Ja, og kryss fingrene for oss i dag! Vi hadde et par på visning i går, for andre gang! Og de virket veldig positive! Så vi hååååååååååper vi får inn et bud i dag. Det hadde vært tidenes julegave akkurat nå!!!
Det hadde vært 10 kg av skuldrene for å si det mildt!

Nå er det ut i kulda med pelsdyret mitt. Han syns det er litt kjedelig å være byggehund om dagen, så da er det best å slite han litt ut. Så kan han ligge hjemme og passe på ungene! :)

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Dere er virkelig flinke som gjør så masse selv, jeg er kjempeimponert! Da er det jo desto bedre å se at det går fremover:) Det ser ut til at huset vårt blir ferdig til jul, men det blir såpass tett oppunder at vi blir nok ikke å flytte før januar, vi skal jo sette opp kjøkken selv, også tar det jo tid å pakke ut, vil ikke leve i kaos i julen. Men vi får se, er det først ferdig kan det godt hende jeg ikke klarer p vente;)

    Krysser fingrene for bud hos dere:)

    Klem

    SvarSlett