mandag 4. november 2013

Ferdig plastet!

Da er faktisk taket i hele hovedetasjen ferdig isolert OG plastet.
Nå kan varmen settes på for å skape det klimaet som skal være der inne.
Huset holder mellom 12 og 15 grader uten noen form for varme på, og det er ikke så verst.

I dag setter de i gang med badet nede. Så vi må ut for å finne noen fliser etterpå.
Vi hadde i utgangspunktet bestemt oss. Men vi tar en titt til.
Badet oppe har jeg fremdeles bare i hodet, men det vil liksom ikke ut! Frustrerende!

Kjøkkenet starter de også på denne uken. Og det er jammen bra, for nå kommer alt sammen!
Vi har klart å utsette det litt, men nå må de levere. Skjønner jo det.
Hvitevarer kommer på fredag, kjøkken på torsdag (forhåpentligvis klarer vi å lure det ut i neste uke) og AGA kommer heldigvis ikke før vi er klare for å ta den i mot.
Den må plassmonteres, og de hadde plass til å oppbevare den så lenge. Så det var jo...flaks!

Jammen er det hektiske dager, men det er jo bare moro!
Gøy når man ser at det drar seg til der nede. Jeg føler meg litt unyttig enda, men jeg er en racer på å rydde.
Kappe isolasjon er jeg også blitt god på! :-D

Avslutter med et bad i den stilen jeg er litt ute etter. Hvert fall noe i denne duren.
Hva skal man kalle det? Middelhav, romersk, rustikk.
Spiller liten rolle egentlig, jeg er på jakt etter en SPA hule. Men det er jammen ikke lett å finne ut av!








2 kommentarer:

  1. Nyyydelig! Elsker den stilen! Selv har vi valgt en ganske glam stil på badet, men det sto mellom de to stilene :) Elsker en blanding av de jeg da :) Gleder meg til å se deres ferdig ! Klem Anette

    SvarSlett
  2. Hørtes fint ut! Nå må jeg inn å titte på bloggen din! :-)

    SvarSlett