Fredag, helg, lykke!
Beste dagen i hele uka.
Selv om det betyr arbeidshelg for oss. Men det er hvert fall morsomt arbeid.
De har nå begynt å plate 1. etg, og jeg er så spent på hvordan det blir når alle veggene er lukket.
Badet i kjellern er også påbegynt. Og snart ferdig med våtromsplatene.
En liten strek i regninga var at kjøkkenet kom i går... 4 paller! Og vi har ikke vegger til å henge det på.
Fikk plutselig en telefon onsdag kveld av sjåføren som var på vei gitt. Så da måtte vi jo bare ta i mot.
Og i dag kom kjølehjørnet og vinskuffene. Så nå er det fullt i stua!
Ja, ja. Det kan jo ikke alltid gå som planlagt.
Vi får hjelp av lillebror til å bære inn gipsplater og annet materiale i dag. Og jeg har tenkt å grave etter mer teglstein i haugen. Gleder meg skikkelig.... så at udyret mitt sto å tissa der for et par dager siden. Mmmm.
På med lange hansker og klype på nesa... hva man ikke gjør for teglstein....
God helg til alle! :)

Kjøkkeninredningen vår er også ferdig før selve kjøkkenet er klart, så vårt står på et midlertidig lager. Er ikke alltid timingen klaffer helt..:)
SvarSlettNei det skal være sikkert! :-D Vi har strekt det så langt det gikk, men nå kom det.
SvarSlettSkulle egentlig ha vært her i september!
God helg! :)