torsdag 26. januar 2012

Komfyrer, igjen...

I et tidligere innlegg skriver jeg om AGA Cooker. En drøm jeg har hatt lenge.
Men etter å ha surfet litt, så blir jeg litt usikker.

Det er mye å velge i også her ser jeg.
Kravene mine er gass, 6 bluss, gjerne grillplate og minimum 2 stekeovner (som hvert fall holder 250 grader)
Hva skal man med det tenker dere sikkert? Jeg kan ikke telle hvor mange ganger jeg har bannet over at jeg skulle hatt to stekeovner. Eller flere plater. Det er ikke få!

Kom over noen komfyrer fra SMEG, som også ser bra ut. Her er funksjonalitet i fokus, ikke design.
AGA ser forbasket bra ut, og passer min landlige stil perfekt! Men det hjelper ikke om den har mangler. For ikke å snakke om prisen...

Bildet lånt fra hjemogvilla.no
SMEG sin OPERA 150cm med dobbelovn og gasstopp. Denne ser ikke dum ut. Bare voldsomt stor!














Utgaven i 120 cm er nok mer passende:

Bildet lånt fra hjemogvilla.no

















Her skal jeg drive mer research kjenner jeg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar