Huset er knapt ferdig tegnet, og jeg har kjøpt det første møbelet som passer til kjøkkenet og "kosekroken" vi har tegnet inn.
En bokhylle som skal få huse kokebøkene mine, spill og andre ting.
Veggen er 2,5 m lang, og hyllen er 1,6 m så det burde jo passe perfekt!
Synes det var litt artig med stige til, gir litt biblioteksfølelse. Leverandør Chic Antique.
Skal ta noen bedre bilder når vi har fått hentet den.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar