søndag 22. januar 2012

Bildedryss fra tomta

Da har snøen kommet til Saltnes også.
Så i dag har vi gått en liten tur, og tatt noen bilder av tomta vår.

Huset som står her skal rives. Vi var innom tanken på å renovere/bygge ut, men forfatningen er så dårlig at det bare er å rive.

Tatt fra siden av huset.






Tatt fra innkjørselen. 








Denne lille bua skal kanskje få huse gjester om tid og stunder.
Den er litt skrall der den står nå, men går fint an å redde.




Utsikten fra gjestebua!



Brutus leker i snøen.
Omtrent det første møte med snø for hans del faktisk!
Bare 7 mnd gammel.



Stranden som ligger nedenfor huset.

Langbrygga nedenfor huset. Perle om sommern.

Panorama fra den lille stranda




2 kommentarer:

  1. fantastisk tomt. Dette blir et drømmehjem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :-)
      Veldig spent på hvordan alt blir.

      Slett