Så i dag har vi gått en liten tur, og tatt noen bilder av tomta vår.
Huset som står her skal rives. Vi var innom tanken på å renovere/bygge ut, men forfatningen er så dårlig at det bare er å rive.
![]() |
| Tatt fra siden av huset. |
![]() |
| Tatt fra innkjørselen. |
![]() |
| Denne lille bua skal kanskje få huse gjester om tid og stunder. Den er litt skrall der den står nå, men går fint an å redde. |
![]() |
| Utsikten fra gjestebua! |
![]() |
| Brutus leker i snøen. Omtrent det første møte med snø for hans del faktisk! Bare 7 mnd gammel. |
![]() |
| Stranden som ligger nedenfor huset. |
![]() |
| Langbrygga nedenfor huset. Perle om sommern. |
![]() |
| Panorama fra den lille stranda |








fantastisk tomt. Dette blir et drømmehjem:)
SvarSlettTusen takk! :-)
SlettVeldig spent på hvordan alt blir.