For meg er kjøkkenet det viktigste rommet i huset. Det er der vi er mest.
Det er noe av det jeg gleder meg aller mest til å starte med!
I mange, mange år har jeg drømt om å få eie en AGA komfyr.
Og nå ser det jaggu ut som det blir en realitet.
Ekstra bæring i gulv er tatt hensyn til, ettersom kolossen veier over 250 kg!
Her er drømmen!
Det er denne jeg vil ha! 6 gassbluss, og 4 komfyrer med forskjellige funksjoner.
Du kan lese mer om den her.
Tenker den vil gjøre seg fint i en øy. Hjertet i huset!
Spare, spare, spare! :)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar