Det er jo så mye fint!! Og dyrt...
Kanskje noe i den stilen her? Litt i overkant mye kryss kanskje..
![]() |
| Bildet er lånt fra Lovely Living - Mosaic |
Jeg vil ha øy med komfyr i stedet for grue. Selv om det er veldig fint det også!
Det viktigste er at det er praktisk og romslig. Jeg har så mye kjøkkenutstyr. Lage mat er min store lidenskap og hobby. Og at det er lyst, krem eller hvitt.
Jeg får titte videre! Det er lenge til enda!! :)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar