tirsdag 10. desember 2013

SOLGT!

Å hællemåne som dem sier her i Østfold!
10 mnd med venting er over! I dag ble endelig huset solgt!
Kunne ikke fått en bedre julegave faktisk.
Nå kan vi bare konsentrere oss om det nye huset. Og det veldig! Ettersom overtagelse er 15'nde februar.
Og det beste av alt; IKKE FLERE VISNINGER!!! :-D






4 kommentarer:

  1. Fantastisk følelse!!! Gratulerer så mye :)

    SvarSlett
  2. Så fantastisk julegave! Skulle ønske vi var like heldige.., Men det blir vel solgt til slutt det også;) Må være utrolig deilig å ha det ute av verden og bare kunne konsentrere seg om der nye huset:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk dere! :)

    Krysser fingrene for dere også Jennifer! Håper det skjer noe snart.
    Den siste visningen vi hadde nå, så var det flere folk tilstede enn det har vært så lenge vi har hatt huset ute til salgs.
    Så det virker som det kanskje er mer aktivitet nå!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med salg:-D takk for tips om isolering, vi må få tak i et sånt bord ja:-) staaaas med kjøkken og ovn da, gleeeeder meg til å se:-D

    SvarSlett