Har lenge siklet på denne! Syns den er veldig beskrivende for hvordan vi prøver å ha det hvert fall.
Og ikke nok med det, det er en perfekt liten vegg på vei inn til kjøkkenet hvor denne passer perfekt!
Bestilte den i mørk grå. Skulle funke fint på kalk vegger. :)
Ble litt forelsket i denne også. Kanskje den må få en plass på soverommet vårt en gang! :)
I dag er det full fres på tomta igjen.
I går fikk vi omsider lempet inn kjølehjørnet som har stått ute en stund.
Og grunnen til det var at det sto og ble fortalt at det veide rundt 350 kg
Ingen av oss som syns det var noe rart, det er jo stort!
Ettersom vi ikke har noen trapp enda, og bare en smal byggedør, så ble det litt vanskelig å få det inn kan man si. Og på let etter en nabo med teleskoptruck, så ble det bare stående.
Til Mr. R pakket det ut og faktisk sjekket.... han kunne nesten bære det inn selv.... He he!
Ja, ja! NÅ er det i hus hvert fall!
I tillegg har vi vasket og holdt på i huset i helga. For vi skulle ha visning i går.
Så jaget vi ungene på dør, satte bikkja i bilen og gjorde siste finish. Syns det gikk litt vel langt over avtalt tid, og jeg kjente jeg bare ble mer og mer sur... Hele helga ødelagt med vasking og stress.
Ikke fått pynta til 1. advent en gang!
Det var da Mr. R skulle sjekke mailen fra melger tilfelle det sto et tlf nr der.... men det gjorde det ikke.
Det sto at visningen var 8. desember! Gaaaaaaaaaaaaaahhhh!
Gjett hvem som skal få briller til jul!
Litt svimete begge to om dagen kan man si. Husbyggetåka!
Ha en fin dag!


Fine veggord:) Jeg har for alvor begynt å tenke på interiør til huset nå, for nå kan jeg liksom se mer for meg rommene - er ikke så god på å se for meg før ting er ferdige. Men det er jo så moro å planlegge:)
SvarSlettKjedelig med visningen, men får se det positive med at man hvertfall fikk gjort det rent og pent. Prøver å tenke sånn selv hvertfall;)
Håper du får en nydelig desember-uke<3
Klem
Godt å høre at det ikke bare er jeg som sliter med å se for meg ting før de er ferdig. :-D
SlettJeg er helt håpløs! Men det hjalp mye å få opp plater på veggene.
Fin uke til deg også! :)