tirsdag 3. desember 2013

Koseprosjekt

Jeg må ha noe å fikle med på kveldstid for å lande.
La tankene flyte fritt og sortere dagen og dagene som kommer.
Det siste året er det strikking som har vært greia. Utrolig tilfredstillende å lage sine egne plagg.
Har blitt noen Mariusgensere, men nå er jeg litt lei det mønsteret.
Kan det nesten utenatt. DA er det på tide å velge noe annet.
Skappeljakke og gensere har jeg også strikket. Men de er kjedelig i lengden.
Selv om de er utrolig deilige!

Jeg så denne i hos garnpusheren min i går, og den var så kul!
Strikket i myyykeste alpakka, som er helt kløfritt og veldig varmt.


Bildet er lånt fra sandnesgarn.no

Ikke har jeg forsøkt Raglan felling heller, så det kan jo bli spennende. Moro å lære seg noe nytt.
Da var det bare å velge seg en farge. Grått kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar