Så ut som det var gravd ut til basseng og ikke kjeller for å si det sånn.
Men nå ser det greit ut igjen.
I helga skal det gjøres siste innspurt før de kommer å støper sålen til mandag.
Om knappe to uker kommer de med betongelementene som skal være etasjeskille mellom kjeller og 1 etg.
Så her må ting gå unna om vi skal rekke å mure opp hele kjelleren innen den tid.
Men YES, det går da fremover. :-D
I morgen blir det jentekveld her i heimen, og jeg skal servere tapas.
Vi gjør det enkelt sa jeg! Men det finnes ikke i min ordbok det ordet tydeligvis.
Jammen godt jeg elsker å lage mat!
13 småretter, varmt og kaldt! Blir så bra så! :)
Akkurat ferdig med aïoli! Ut i solen igjen!
Ha en fin kveld!

Heldige er de som skal på jentekveld til deg.
SvarSlettSpennende med bygging.
Ha en fin kveld.
Klem Christina