torsdag 6. juni 2013

Jentekveld!

I dag har vi fått pumpet ut vann som har samlet seg i gropa hvor huset skal stå...
Så ut som det var gravd ut til basseng og ikke kjeller for å si det sånn.
Men nå ser det greit ut igjen.
I helga skal det gjøres siste innspurt før de kommer å støper sålen til mandag.

Om knappe to uker kommer de med betongelementene som skal være etasjeskille mellom kjeller og 1 etg.
Så her må ting gå unna om vi skal rekke å mure opp hele kjelleren innen den tid.
Men YES, det går da fremover. :-D

I morgen blir det jentekveld her i heimen, og jeg skal servere tapas.
Vi gjør det enkelt sa jeg! Men det finnes ikke i min ordbok det ordet tydeligvis.
Jammen godt jeg elsker å lage mat!
13 småretter, varmt og kaldt! Blir så bra så! :)

Akkurat ferdig med aïoli! Ut i solen igjen!

Ha en fin kveld!




1 kommentar:

  1. Heldige er de som skal på jentekveld til deg.
    Spennende med bygging.
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett