søndag 9. juni 2013

Drenering

På tomta jobbes det i skrivende stund.
Drenering graves og legges ferdig så vi slipper badebasseng tilstander igjen.
Samtidig skal det tvinnes varmekabler før de kommer for å støpe såla i morgen.

Jeg er hjemme for å klargjøre huset for visning i morgen. Jeg virkelig hater visning!
For et styr det er! Og ikke har vi så mange plasser å gjøre av ting heller.
Det skal jo helst være fritt for ting på benker osv.
Nå håper det er siste gangen vi må gjøre det. Kryss fingrene for at huset blir solgt denne gangen! :)
Sommer og sol hjelper nok litt mer enn snø, som det var sist vi kjørte en visning...
Heldigvis har vi ikke dårlig tid. Er vi heldige, slipper vi å bo på en mellomstasjon før vi flytter.
Selv om vi er forberedt på det også.


Gammel teglsten fra pipene som sto i gamlehuset vi rev. Noe av stenen er nok fra slutten av 1800 tidlig 1900, fra da huset ble bygget. Vi har tatt vare på det for å bruke det i nye huset. Enten som baderomsinnredning, eller peisen på kjøkkenet.
Litt morsomt å ta det med videre. :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar